Elaborada per l’Associació de Consultors d’Estructures amb el propòsit d’oferir als professionals dedicats al món de la construcció i l’edificació una eina d’aprenentatge i de reciclatge de coneixements, la revista ‘Quaderns d’Estructures‘ ha aconseguit guanyar-se, amb el pas dels anys, el respecte dels membres d’aquest sector, esdevenint tot un recurs de referència.
Tal com us informàvem fa uns dies, el número 57 d’aquesta publicació, el disseny de la qual es va renovar fa un parell de mesos, ja es pot consultar des de la pàgina de l’Associació; els socis de l’ACE poden fer-ho de manera gratuïta, iniciant la seva sessió d’usuari, mentre que la resta de persones interessades ens la pot sol·licitar a través d’aquest enllaç (cost de 9€).
Pel que fa als números antics de la revista, però, des de fa un parell de setmanes estan oberts a tothom. Així, qualsevol persona que vulgui consultar les edicions ja publicades de ‘Quaderns d’Estructures’, pot fer-ho ara només accedint al nostre web (a través d’aquest enllaç), sense cap tipus de cost.
Més informació | tac.beweca@oicartsinimda